Facebook Icon Instagram Icon WhatsApp Icon
WhatsApp Icon
REGULAMIN
1. REZERWACJE
1.1 Ten obiekt jest przeznaczony dla osób pełnoletnich.
1.2 Do dokonania rezerwacji wymagana jest karta płatnicza. Płatność za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu (z wyjątkiem okresu noworocznego, dodatkowe warunki znajdują się poniżej).
1.3 Podczas zameldowania wszyscy Goście muszą okazać ważny dokument tożsamości ze zdjęciem (paszport dla osób spoza UE / dowód osobisty dla obywateli UE). Nieokazanie dokumentów w sposób uniemożliwiający Recepcjonistom sprawdzenia go spowoduje odmowę zameldowania bez zwrotu kosztów.
1.4 Z zastrzeżeniem punktu 1.3, podczas zameldowania Goście zobowiązani są do podania danych identyfikacyjnych, w tym m.in. imienia i nazwiska, numeru dokumentu tożsamości, numeru telefonu kontaktowego, adresu e-mail oraz danych ważnej karty płatniczej.
1.4 Wymagany depozyt za kartę przy zameldowaniu w gotówce - minimum 20 złotych / 5 euro / 5 dolarów / 5 funtów lub równowartość w innej walucie. Nie możemy zaoferować wymiany na inną walutę oraz reszty. Depozyt podlega zwrotowi pod warunkiem, że klucz zostanie zwrócony przy wymeldowaniu. Prawo jazdy i paszport nie będą akceptowane jako depozyt za klucz.
1.5 Z zastrzeżeniem punktu 4, Hostel dołoży wszelkich uzasadnionych starań, aby uwzględnić wszelkie prośby Klienta o zmianę danych Rezerwacji, ale wszelkie prośby o zmianę dat lub długości pobytu lub dodanie produktów i/lub usług będą uzależnione od dostępności, a Klient zapłaci za taką zwiększoną długość pobytu i/lub produkty i/lub usługi według standardowych stawek Hostelu od czasu do czasu.
1.6 W przypadku rezerwacji kilku łóżek we wspólnym pokoju Hostel podejmie rzeczywistą próbę umieszczenia osób z tej samej rezerwacji w tym samym pokoju, jednak nie można tego zagwarantować. Pokoje przydzielane są w zależności od dostępności i według kolejności wpłynięcia rezerwacji..
1.7 Rezerwacje grupowe powyżej 4 pokoi / 8 lub więcej Gości wymagają uprzedniej zgody hostelu. Więcej informacji można znaleźć w zakładce Grupy. Dokonanie takiej rezerwacji bez zgody hostelu może skutkować anulowaniem rezerwacji.
1.8 Rezerwacje na okres Sylwestra wymagają pełnej i bezzwrotnej przedpłaty do 15 grudnia. Rezerwacje dokonane po tym terminie wymagają jak najszybszej przedpłaty. W okresie sylwestrowym akceptowane są wyłącznie rezerwacje obejmujące co najmniej dwie noce.
2. ZAMELDOWANIE I WYMELDOWANIE
2.1 Zameldowanie w hostelu odbywa się po godzinie 15:00. Zameldowanie przed godziną 15:00 może być możliwe w zależności od dostępności. W razie potrzeby Goście mogą korzystać z pomieszczeń ogólnodostępnych przed zameldowaniem.
2.2 Wymeldowanie z zarezerwowanego hostelu następuje przed godziną 11:00. Późne wymeldowanie do godziny 14:00 i może być możliwe jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu za dodatkową opłatą i w zależności od dostępności z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem przed datą wymeldowania. (W przypadku braku takiego wcześniejszego uzgodnienia, niewymeldowanie się do godziny 11:00 może skutkować obciążeniem Klienta opłatą za dodatkową noc zakwaterowania według standardowej obowiązującej stawki w danym dniu).
3. ANULOWANIE I ZWROTY
3.1 Jeśli użytkownik zarezerwował nocleg za pośrednictwem Booking.com, Expedia, musi anulować lub zmodyfikować rezerwację za pośrednictwem agencji, z której korzystał w celu dokonania rezerwacji.
3.2 Rezerwacje bezzwrotne tj. non-refundable nie podlegają anulowaniu, wymianie ani zwrotowi bez względu na przyczynę anulowania. Całkowita kwota pobytu jest pobierana z karty po otrzymaniu rezerwacji.
3.3 Rezerwacje standardowe lub elastyczne można anulować lub zmodyfikować bezpłatnie przed godziną 9:00 dnia poprzedzającego datę przyjazdu. Całkowitą kwotę za pobyt należy uiścić w momencie zameldowania.
3.4 Zgodnie z punktem 3.3 Gość może anulować Rezerwację bez ponoszenia opłat, jeśli powiadomi o tym Hostel co najmniej przed godziną 9:00 (czasu lokalnego) na jeden dzień przed datą przyjazdu. W takim przypadku Hostel zwróci Klientowi wszystkie kwoty zapłacone z góry lub preautoryzowane. Anulowania rezerwacji należy dokonywać jedynie za pośrednictwem poczty e-mail. Hostel nie akceptuje żadnych modyfikacji rezerwacji dokonanych telefonicznie.
3.5 W przypadku, gdy Gość nie powiadomi Hostel o anulowaniu rezerwacji zgodnie z punktem 3.4 lub nie zjawi się w Hostelu, cała Rezerwacja zostanie uznana za anulowaną i obowiązywać będzie już pobrana z góry lub obowiązująca należna kwota.
3.5 Hostel może anulować Rezerwację, jeśli dane dotyczące płatności podane przez Gościa są nieprawidłowe lub niewystarczające. Hostel podejmie wszelkie uzasadnione próby skontaktowania się z Gościem w celu uzyskania alternatywnych danych.
4 DZIECI I ZWIERZĘTA DOMOWE
4.1 Goście poniżej 18 roku życia nie mogą przebywać w pokojach wieloosobowych, chyba że taki pokój jest zarezerwowany w całości przez tych samych członków grupy, którym zawsze towarzyszy rodzic lub opiekun prawny.
4.2 Tylko niektóre zwierzęta domowe są dozwolone za dodatkową opłatą i są dozwolone tylko w pokojach prywatnych. Użytkownik jest odpowiedzialny za zachowanie swoich zwierząt i za sprzątanie po nich. Jeśli nie posprzątasz po swoich zwierzętach lub jeśli uznamy, że Twoje zwierzęta stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa naszych Gości, Personelu lub jakiejkolwiek innej osoby, możemy natychmiast zakończyć Twój pobyt.
5 PŁATNOŚCI
5.1 Jeśli za pobyt płaci Twoja firma i potrzebujesz FAKTURY, musisz podać dane firmy wraz z jej nazwą, adresem i numerem identyfikacji podatkowej podczas dokonywania Rezerwacji. Po dokonaniu płatności nie będzie możliwa wymiana paragonu na fakturę.
5.2 Obiekt zastrzega prawo do dokonania preautoryzacji karty kredytowej przed przyjazdem w celu sprawdzenia jej wiarygodności. Imię i nazwisko na karcie kredytowej użytej do dokonania rezerwacji powinno zgadzać się z imieniem I naziwiskiem Gościa zatrzymującemu się w obiekcie.
5.3 W przypadku płatności niektórymi kartami kredytowymi może zostać naliczona opłata. W przypadku płatności kartą kredytową wymagane będzie użycie kodu PIN.
6. JEDZENIE I NAPOJE
6.1 Opłaty za rezerwację nie obejmują posiłków ani napojów. Potwierdzenie rezerwacji określa, jakie usługi lub udogodnienia zostały zarezerwowane.
6.2 Goście nie mogą spożywać ani przechowywać żywności i napojów w pokojach. Dozwolone jest picie wody. W żadnym pokoju nie wolno spożywać alkoholu. Personel hostelu ma prawo skonfiskować alkohol z pokoi.
7. ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W HOSTELU
7.1 Osoby nietrzeźwe nie mogą przebywać na terenie hostelu.
7.2 Palenie tytoniu na terenie hostelu jest całkowicie zabronione i podlega karze grzywny w wysokości 300 PLN. Dotyczy to również e-papierosów.
7.3 Oki Doki ma prawo odmówić pobytu w momencie zameldowania, jeśli wymagania dotyczące zameldowania nie są spełnione i / lub jeśli jakakolwiek osoba spowodowała problemy w obiekcie lub innym obiekcie w przeszłości.
7.4 Goście posiadający narkotyki zostaną wydaleni z hostelu bez zwrotu kosztów.
7.5 W godzinach od 22:00 do 7:00 Goście proszeni są o zachowanie ciszy w pokojach i miejscach publicznych. Uprzejmie prosimy o rozwagę i szacunek dla innych Gości, Personelu i Sąsiadów. Zakłócanie spokoju i bezpieczeństwa w nocy może skutkować natychmiastowym usunięciem z hotelu.
7.6 Prosimy o dbanie o porządek podczas pobytu.
7.7 Prosimy o nie spłukiwanie żadnych odpadów sanitarnych w toalecie, ale korzystanie z dostępnych pojemników.
7.8 O ile personel nie postanowi inaczej, kawiarnia i bar są otwarte od godziny 7:00 najwcześniej do godziny 23 wieczorem.
7.9 Goście proszeni są o odpowiednie zachowanie i ubiór przez cały czas oraz o przestrzeganie zasad i próśb hotelu. Uprzejmie prosimy o traktowanie Pracowników, innych Gości i Obiektu z szacunkiem. Oki Doki to bezpieczna przestrzeń, w której zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich jest priorytetem. Goście proszeni są o nieprzeszkadzanie innym Gościom i niezakłócanie pracy obiektu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania lub świadczenia usług bądź usunięcia Gościa i członków jego grupy z hotelu, jeśli w naszej uzasadnionej opinii uznamy, że to postanowienie zostało naruszone. W takim przypadku Hostel nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów utraconego zakwaterowania, innych usług ani żadnych innych poniesionych strat lub wydatków.
8. REKLAMACJE
Twoje zadowolenie jest dla nas ważne. Zawsze prosimy o kontakt z recepcją Oki Doki, która pomoże wyjaśnić wszelkie nieporozumienia. W przypadku, gdy nie będziemy w stanie rozwiązać sprawy, zostanie ona przekazana Kierownictwu.

Comments are closed.